Karta vrijedi samo za putovanje na datum/sat za koji je kupljena. Karte kupljene online ne mogu se vraćati na prodajnim mjestima. Kapetan Luka – Krilo nije odgovoran za greške i propuste koje je napravio kupac i oni neće biti prihvaćeni kao osnova za potpuni povrat novca. Takve pogreške uključuju: pogrešno odabran datum plovidbe, krivo odabranu relaciju ili krivo odabrane karte. Kapetan Luka – Krilo nije odogvoran za kašnjenja drugih prijevoznika koje koristi putnik za povezano putovanje. Ako putnik zakasni na katamaran zbog takvih razloga oni neće biti osnova za povrat novca.

Potpuni povrat novca moguć je samo u slučaju otkazivanja linije i većeg kašnjenja dužem od 90 minuta za koju je karta kupljena.

Karte nije moguće mijenjati. Karte se mogu poništiti a Vi trebate kupiti nove karte. U slučaju promjene datuma/sata putovanja moguće je ostvariti povrat od 75% ukupnog iznosa računa. U slučaju Vašeg odustajanja od putovanja moguće je ostvariti povrat od 50% ukupnog iznosa računa. Zahtjev za povrat se treba poslati popunjavanjem obrazca “Kontaktirajte nas” ili na e-mail (refund@krilo.hr), najmanje 24 sata prije putovanja! Zahtjevi za povrat upućeni unutar 24 sata od predviđene plovidbe nisu osnova za povrat novca ali će se razmotriti.

Nakon slanja zahtjeva Kapetan Luka – Krilo će Vas kontaktirati unutar razumnog roka. Povrat sredstava se uvijek vrši na bankovni račun (neovisno o kartici) s kojeg je kupnja obavljena. Vrijeme potrebno da sredstva budu vidljiva na računu ovisi o bankama, a može potrajati do mjesec dana. Ako i nakon mjesec dana sredstva nisu na Vašem računu, molimo kontaktirajte Vašu banku, odjel kartične naplate.